Jura Impressa C5

koop5
zagląda całkiem śmiało
zagląda całkiem śmiało
Posty: 92
Rejestracja: czw 27 mar 2008, 15:19
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postautor: koop5 » ndz 31 paź 2010, 0:31

Kiedyś ktoś mi coś wyjaśnił. Pewien pan kupił pralkę w kerfurze. Spec od naprawy zapytał gdzie kupiłeś. On mówi tu i tu. Ale spec poprosił o numer boczny bo koncern np ARISTON robi na zamówienie. czyli Karfur zamawia 150.000 sztuk pralek, ale na wymogach Karfura. Czyli kupno w Karfurze pralki ARISTON nijak się ma do kupna ARISTONA np. ze składu AGD. Spec powiedział że na zamówienie robi się "na cenę" a nie na działanie sprzętu. Zatem obawiam się o Jurę i o ich ekspansję na Media i na Saturn.

fux
kawa w żyłach
kawa w żyłach
Posty: 566
Rejestracja: ndz 01 sie 2010, 8:05
Sprzęt: Izzo ALEX Duetto & MACAP M4D, tygielek
Lokalizacja: inąd

Postautor: fux » ndz 31 paź 2010, 8:06

To samo jest z innymi typami sprzętu, wiertarki, myjki ciśnieniowe, etc.
Np Karcher o oznaczeniu w Castoramie nijak nie wystepuje w katalogach Producenta.

Herrero
Posty: 3
Rejestracja: sob 04 gru 2010, 11:58
Lokalizacja: Wrocław

Postautor: Herrero » sob 04 gru 2010, 12:07

Witam,

Od niedzieli jestem szczęśliwym posiadaczem ekspresu Jura Impressa C5. Od kilku dni ekspres ma problem z uruchomieniem po dłuższym nieużytkowaniu (12 godzin). Po włączeniu najpierw miga piktogram od nagrzewania po czym zaświeca się sygnalizując gotowość do czyszczenia. Po wciśnięciu przycisku po lewej stronie powinien rozpoczyna się proces płukania, ale po jego zakończeniu ekspres nie przechodzi do trybu gotowości. Zaczyna migać ikonka przy przełączniku gorąca woda - mleko. Pomaga upuszczenie gorącej wody. Czy to normalne? Co może być przyczyną?

Pozdrawiam,
Michał

Awatar użytkownika
plastus333
zagląda całkiem śmiało
zagląda całkiem śmiało
Posty: 95
Rejestracja: ndz 24 paź 2010, 15:00

Postautor: plastus333 » sob 04 gru 2010, 19:14

dziurawy filtr, może zbyt drobno mielona kawa... spróbuj zwiekszyc grubość mielenia troszkę i wyciagnąc filtr na kilka dni

pozdr

kawulec
zagląda od święta
Posty: 13
Rejestracja: śr 18 lis 2009, 20:51
Lokalizacja: Zamość - Padwa Północy

Postautor: kawulec » pn 06 gru 2010, 19:07

Jeżeli masz gwarancję to nie zastanawiaj się i oddaj do naprawy.

oray
stale zagląda do filiżanki
stale zagląda do filiżanki
Posty: 123
Rejestracja: pt 27 cze 2008, 23:30

Postautor: oray » pn 06 gru 2010, 19:35

Ekspres "nie widzi wody", dlatego po procesie płukania przechodzi do odpowietrzenia.
- sprawdź bez filtra (jak już wspomniał plastus333 )
- przeprowadź odkamienienie

Herrero
Posty: 3
Rejestracja: sob 04 gru 2010, 11:58
Lokalizacja: Wrocław

Postautor: Herrero » wt 07 gru 2010, 18:56

Ekspres jest na gwarancji, dlatego postaram się wymienić go na nowy. Wydaje mi się, że coś jest nie tak. Od początku używałem go z filtrem, więc chyba nie miał kiedy się osadzić kamień (3 dni działał).

Ramzes
zagląda śmielej
zagląda śmielej
Posty: 47
Rejestracja: ndz 23 gru 2007, 19:18
Lokalizacja: Łódź

Postautor: Ramzes » wt 21 gru 2010, 15:24

Kamień się tak szybko nie osadzi, możesz sprawdzić czy zbyt drobno zmielona kawa nie zapchała sitka (wtedy ekspres przechodzi do wyrzucenia wody w sposób który podałeś).
W tym celu spróbuj przeczyścić moduł zaparzający palcem ( jak wyciągniesz tackę ociekową i pojemnik na fusy wsadzasz rękę do środka i tam za taką ruchoma klapką u góry będziesz miał wyczuwalne sitko) . Przetarcie palcem powinno pomóc. Tylko nie wyłam tej klapki która jest po drodze.
Jak nie chcesz się sam bawić to zawsze jest serwis.
Jura Impressa C5

japus
Posty: 1
Rejestracja: śr 05 sty 2011, 20:35

Instrukcja

Postautor: japus » śr 05 sty 2011, 21:01

Podeślę ktoś instrukcję polską na maila bardzo proszę super sprzedawca podarował mi po niemiecku a ja ani w żąb
[email protected]

Awatar użytkownika
mcmc
stale zagląda do filiżanki
stale zagląda do filiżanki
Posty: 165
Rejestracja: czw 10 wrz 2009, 13:20
Lokalizacja: Torun/Slupsk

Postautor: mcmc » śr 05 sty 2011, 23:49

Po pierwsze - zwróć się do sprzedawcy o instrukcję w języku polskim - to jego obowiązek wynikający z ustawy.
Po drugie - nie podawaj maila w tej formie - o ile oczywiście nie chcesz mieć mnóstwa spamu w skrzynce.

Awatar użytkownika
Remogiusz
ojciec chrzestny
ojciec chrzestny
Posty: 2075
Rejestracja: wt 02 lis 2010, 1:21
Sprzęt: W stopce
Lokalizacja: WroLOVE / Pyrlandia

Postautor: Remogiusz » czw 06 sty 2011, 11:55

Ja kiedyś podałem a tu i tak nikt do mnie nie spamuje...:( <beczy>
Hardware: Rocket , GAGGIA, Bialetti, FP, Dripper / jedyny słuszny młynek, macap mx900
Software: co kurier przyniesie...(Ariadna)

DARIUS67
zagląda od święta
Posty: 16
Rejestracja: śr 16 cze 2010, 23:43
Lokalizacja: BYDGOSZCZ

Postautor: DARIUS67 » ndz 09 sty 2011, 23:11

Herrero miałem bardzo podobny problem, wymienili elektronikę i zaczęła się moja mordęga z serwisem. Po serwisie w Poznaniu straciłem nadzieje i chciałem, żądałem wymiany, ale nieuczciwość serwisu Jura w Polsce uniemożliwiła wymianę. Mój ekspres naprawiono w Warszawie, teraz działa prawidłowo, ale praktyki Jury są niedopuszczalne. Opisałem me zmagania w temacie "Jura C5 gwarancja - problemy gwarancyjne". Mam nadzieje, że udało Ci się przeczytać o mych problemach i udało Ci się wymienić ekspres na nowy.

Juja
Posty: 5
Rejestracja: wt 11 sty 2011, 19:29

Postautor: Juja » wt 11 sty 2011, 19:32

Witam,
Bardzo proszę o pomoc. Chciałam przeprowadzić dezaktywację filtra w celu odkamienienia ekspresu. Próbowałam metody naciśnięcia przycisku filtr w wyłączonym ekspresie, niestety ekspres nie reaguje.
Przy włączonym migają mi trzy górne przyciski w okienku konserwacji i nic się nie dzieje (woda, tacka i kawa).
Czy ktoś ma pojęcie jak sobie poradzić ?

kawulec
zagląda od święta
Posty: 13
Rejestracja: śr 18 lis 2009, 20:51
Lokalizacja: Zamość - Padwa Północy

Postautor: kawulec » śr 12 sty 2011, 11:26

Proszę bardzo.
Dezaktywacja filtra w ekspresie  Impressa C5 odbywa się podobnie jak aktywacja:
 - Przy wyłączonym ekspresie przez 3 sekundy naciskamy przycisk " filtr",  dopóki nie zapali się " kontrolka filtra ". 
- Aby dezaktywować filtr obracamy Włącznik tak aby nie świecił się żaden z nich. Naciskamy  Włącznik Obrotowy od czoła, aby potwierdzić ustawienia.
W tym momencie został dezaktywowany filtr.

Juja
Posty: 5
Rejestracja: wt 11 sty 2011, 19:29

Postautor: Juja » śr 12 sty 2011, 21:41

Tak jak napisałam powyżej, u mnie ta metoda nie działa. Próbowałam metody naciśnięcia przycisku filtr w wyłączonym ekspresie, niestety ekspres nie reaguje.
W instrukcji mam inną procedurę aktywacji filtra (pokrętło na "P", nacisnąć symbol filtra i kręcić pokrętłem, aż zaświecą się trzy kreski) próbowałam zastosować ją do deaktywacji, kreski zgasły, ale nadal nie mogę ręcznie przeprowadzić odkamieniania. Dlaczego ?


Wróć do „Ekspresy automatyczne”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość